Reviews from Indian Palace Tilburg

Recent reviews

5.0
Roland Haans
11 October 2026

100 punten! Top smaak, perfect warm, en met zorg gemaakt, verwerkt en bezorgd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Liesje
13 September 2026

Lekker en levertijd was volgens afspraak 👍🏻

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Roos de Kok
30 August 2026

Bezorging was erg laat en de communicatie over het laat zijn was slecht en onduidelijk.

Liesje
23 August 2026

Lekker en portie grote was goed. Hier vaker al besteld.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Lydie
20 August 2026

Ik had Chicken biryani en vandaag was het zoeken naar de kip wat erg jammer is want vorige keren was het echt heerlijk!

Joyce Van de Ven
17 August 2026

Voor half 7 besteld zou 19.15 worden bezorgd, update 19.30. Was uiteindelijk pas om 20.10 bezorgd. Ik denk vanwege drukte?

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Kyra Raadschilders
10 August 2026

Heerlijk eten! We hebben er inmiddels al 2x besteld, beiden keren duurde de bezorging wel erg lang (1,5uur en 2uur).

Marthe
9 August 2026

Heerlijk weer! Alleen het eten was een uur later dan de verwachte bezorgtijd die aangegeven was. Daarnaast staat de beschrijving van Lamb Korma bij de Lamb Madras, dus het was een verassing welke van de twee we zouden krijgen. Helaas stond de lamb Korma niet als keuze.

Jeroen
9 August 2026

Al heel vaak besteld bij Indian Palace. De kwaliteit van het eten is over het algemeen goed. Echter, de bezorging laat vaak te wensen over. Deze keer kwam de bezorger om 19.20 ipv de aangegeven 17.45. De bestelling was geplaatst om 16.45. Om 17.56 kreeg ik een mail dat de bestelling onderweg was. Ik geloof niet dat de bestelling 1,5 uur onderweg was. Ik heb gebeld maar vond de persoon aan de telefoon moeilijk verstaanbaar. Ik heb nog gebeld rond 18.45 waar de bestelling bleef, maar er werd verzekerd dat de bestelling onderweg was. Ter compensatie kregen we twee blikjes cola. Erg vriendelijk, maar niet perse waar we op zaten te wachten. Qua eten waren de kip en lam palak goed, maar de groenten curry was vooral veel aardappel helaas. En de twee bakjes raita misten ook nog eens. We zijn al lang vaste klant, maar weet niet of dat blijft helaas.

Linda
4 August 2026

Bezorger was super hulpvaardig toen er in eerste instantie iets vergeten was. Werd snel en vriendelijk opgelost. Top!

Angelique
3 August 2026

Sinds lange tijd weer heerlijke curry’s met gele rijst besteld. Gerechten waren nog warm en de bestelling was nog voor de aangegeven tijd bezorgd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Femke
27 July 2026

Bijna 3 uur op ons eten gewacht. Eten zelf smaakte ook niet als indiaas en was erg waterig.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mandy
6 July 2026

Snelle afhaal mogelijkheid, eten was echt niet te eten, dat heb ik niet snel, maar eten was heel waterig, alleen de rijst was tedoen.

Daniel San
26 June 2026

Altijd lekker en snel klaar! Bedankt en tot de volgende!

Mr Grimminck
2 June 2026

Gekozen voor gerecht met hete kip. Die was HEET, zowel de temperatuur als pittigheid! heerlijk! Ook snel bezorgt en via mail goed op de hoogte van de bezorgtijd gehouden. Ik kom zeker terug.

Sz
27 April 2026

Pittige maaltijden waren niet pittig, recepten zijn veranderd, erg jammer, smaak is weg.

Sander
26 April 2026

Helaas niet zo tevreden over de bestelling. De bestelling kwam ten eerste ruim een uur later dan aangegeven, dat is al erg jammer. Vervolgens was er nog een product niet geleverd en vervangen met een ander. Dit alles zonder enige communicatie vanuit het restaurant. Jammer.

jan
23 April 2026

We hebben chicken tandoor besteld omdat die werd omschreven als 'gemarineerde kipfilet', maar het waren kippenbouten en andere stukken vlees met bot. Bah!

Linda
20 April 2026

De raita lag door de hele tas heen, bakje was nagenoeg leeg. Vindaloo was flauw. Heb al vaker besteld weet hoe pittig deze hoort te zijn. Kreeg levering ook bijna pas 45 minuten na de mail dat deze onderweg was. Tas werd bijna naar binnen gesmeten! Weet dus niet of het bakje daardoor open is geklapt of bij t meegeven niet goed dicht zat. Tegenvaller deze x helaas.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gordon
19 April 2026

Very disappointed with the tika masala, very little & poor quality chicken watery and stringy, no flavour or body in the saus, was expecting a good size naan but was about the size of a chapati. Papadoms were ok. Your recipe needs to improve!

Esther
10 April 2026

De curry was heerlijk maar dat de bezorgtijd met 1,5 uur uitliep kan echt niet. Dit is niet de eerste keer dat het veel langer duurde dan de aangegeven tijd, ik denk niet dat ik nog snel opnieuw zal bestellen

Dennis
5 April 2026

Erg lekker, vriendelijke en snelle bezorging

Kiki
19 March 2026

Al een paar keer hier besteld en het eten is fantastisch. Veel smaak, grote porties en bezorgd met een glimlach. Kortom; een echte aanrader!

Peters
19 March 2026

Het eten was weer heerlijk. Maar 2 verschillende dames aan de lijn gehad om te bestellen. De eerste begreep niets dankzij de taalbarrière, de 2e stapte over op slecht Engels. Op de site staat (nog) steeds een gratis naanbrood op dinsdag, deze zat er niet bij. Volgens een dame aan de telefoon is die actie afgelopen. Pas dat dan aan@

judith
6 March 2026

het was heerlijk!

Sam Engels
24 February 2026

De bezorger kon het adres niet vinden .. belde wel netjes maar uiteindelijk 20 min daarna koud eten. Ook miste de saus die ik besteld had.

Jael Nouhet
19 February 2026

Heeeerlijk genoten, had meer mogen zijn :-)

Monica Grootzwagers-Emmen
19 February 2026

Het eten zelf is heerlijk. Maar het gaat wel achteruit. De inhoud van de bakjes word steeds minder. Aantal stukjes vlees is veel minder dan het geweest was. Sausbakjes raita. Zat een bodempje in. Laagje van 5mm. De poppadums zijn alweer niet geleverd. Is nu al de de 3e keer op rij. Toch elke keer €4,50 weg. Zowel met ophalen als bezorgen zijn ze ze vergeten. Meteen erachteraan gebeld. Een gebrekkig Engels sprekende mevrouw aan de lijn. Eerst werd ineens verbinding verbroken nadat ik het gemeld had. Na nogmaals bellen gaven ze aan ze alsnog te komen brengen. Niks meer bezorgd. Ben niet snel van de negatieve recensies schrijven. En fouten maken is menselijk. Maar het is nu zo vaak en op meerdere vlakke dat we nu zitten op het punt dat we op zoek gaan naar een ander zaakje voor Indiaas eten. Erg jammer.

Jan
4 February 2026

Eten was heerlijk, voldoende en goedekwaliteit. De bezorging was half uur later ondanks dat de bestelling dag van te voren was gedaan. Ze belden wel dat het een half uurtje later zou worden

Koole
1 February 2026

Sinds de wisseling van eigenaar ben ik zeer ontevreden, nu voor de tweede keer een tegenvaller. De smaak, de kwaliteit en hoeveelheid is een stuk minder. Laatste keer dat ik besteld heb.

C Muskens
25 January 2026

Het eten kwam 1,5 uur later dan de aangegeven tijd, in 19u. Helaas was het niet compleet, daarover gebeld. Communicatie was lastig omdat degene aan de telefoon geen Nederlands sprak. Had ook geen idee wat er zou gaan gebeuren. Om 20u45 kreeg ik een mailtje dat de bestelling onderweg was, maar nooit iets ontvangen. Het eten dat we wel ontvingen, was wel lekker.

A
19 January 2026

Bezorging vond zonder enige communicatie vanuit restaurant pas 1 uur en 10 minuten later plaats. Eten was gelukkig wel goed heet (waarschijnlijk waren ze ons dus gewoon vergeten en na ons belletje het e.e.a. bereid). Helaas niet opgeschreven welk gerecht waar in zat.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jamie
29 December 2025

Altijd lekker. Heerlijk malse kip en samosa's om te smullen😋

Peters
26 December 2025

Op tijd bezorgd, en heerlijk eten, ook nog goed warm.

Monica Jagtman
22 December 2025

Ik wilde absoluut niet heet eten en koos dus een gerecht zonder pepertjes van de website. (Lam Madras). Dat bleek echter heel heet te zijn. Ik heb het niet opgegeten. En gebeld met het restaurant. Daar vertelde men mij dat Madras altijd heet is. Ik vraag mij af waarom dat niet zichtbaar is op de website/bestellijst. Hoewel jullie eten erg goed is, was dit een grote tegenvaller. Mijn advies zou zijn om op de website duidelijker aan te geven of een gerecht scherp gekruid is.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Piotr
8 December 2025

Wszystko było przepyszne. Polecam

Rob
25 November 2025

Prima en lekker eten, mooi op tijd

Claudia Deliën
17 November 2025

De bezorging duurde wat langer dan voorzien.

Gerrie
16 November 2025

Heerlijk eten

Rick
7 November 2025

Heerlijk indiaans eten! Menu voor 2 is meer dan voldoende, prijs zeker waard

Bert
1 November 2025

Food was tasty but too pricy for the quantity received. Butter chicken, prawn tikka masala, vegan nasi and samosas. Just a few pieces of chicken, same for the prawns. The vegan nasi was also absolutely too expensive for the quality. It was just a box of rice with almost no vegetables. Delivery was delayed although we were called about it. In total we spent 81 euro but the food we got was not worth that much money. Again, tasty, but just too expensive for the quantity received. We are quite disappointed.

Sanne
17 October 2025

Zoals altijd hebben we weer heerlijk gegeten!

Smits
30 August 2025

prijs voor een hoofdgerecht 16,50/17 voor 5-6 stukjrs kip is niet in verhouding, is jammer want smaak is prima!

yvette
21 August 2025

We hebben heerlijk gegeten! Erg smaakvol en vers.

Tessa
26 July 2025

Het eten was lekker en warm, maar was een half uur later dan afgesproken.

G
25 July 2025

Pittig is goed. Geen probleem maar dit was echt abnormaal pittig. Zo pittig dat we er niet van hebben kunnen genieten. We hebben geen smaak kunnen proeven omdat het zo pittig was. Het was gevaarlijk pittig waardoor we heel de avond onze magen heel de avond raar deed. Ik voel nog steeds de pittigheid branden in mijn maag.

Dina
24 July 2025

Altijd top!

Peggy Driessen
22 July 2025

Heerlijk eten, op tijd bezorgd. Aanrader.

Suleika
21 July 2025

Lekker.

Angelique
21 July 2025

Na lange tijd, weer een bestelling gedaan. Beide gerechten waren heerlijk, de gerechten waren nog warm bij bezorging. En het werd zelf nog geleverd voor de aangegeven bezorg tijd. Al met al was het Top 👌🏻

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Rini
6 July 2025

Veel voor weinig

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gied Nijkamp
1 July 2025

Duurde wat te lang voor een maandag 45 minuten te laat. Eten was prima, het wachten waard!

Seyit Hocuk
30 June 2025
Anja van Gorp
23 June 2025

De chicken biryani vond ik ronduit vies. Echt niet mijn smaak. Bestel ik ook nooit weer. De chicken tikka masala en lassie was heerlijk.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Huang
12 June 2025

Lamp tikka masala 18.40 besteld krijg e mail bezorger om19.40 uiteindelijk om 20.40 bezorgd

Eefje
25 May 2025

Nog steeds heerlijk! Een echte aanrader.

Ad
12 May 2025
Lika
6 May 2025

Super lekker, maar voor 28 euro had het wel een beetje meer mogen zijn.

Marjolein
5 May 2025
E.L.
26 April 2025

Helaas geen raïta erbij. Vaker gehad dat er iets vergeten wordt. Dat wordt wel opgelost, maar toch jammer als je je erop verheugd hebt. Best prijzig in vergelijking met in het begin en alles apart erbij kopen, saus etc., maar ja dat is tegenwoordig overal. Dus af en toe een keer bestellen dan maar.

Brenda Padmos
20 April 2025

Heerlijk gekruide maaltijd gegeten.

Rjgchr
4 April 2025
Julien
30 March 2025

Heerlijk Indiaas eten, ik had chicken Korma, de kip was botermals, de saus was heerlijk kruidig. Kwaliteit is hier prima!

Benthe
29 March 2025
Colinda
27 March 2025

De beste kip korma van brabant

Dina
23 March 2025

Altijd megaheerlijk eten! Ontzettend blij met de vegan opties. Groots korma fan ♥️

Annemarie
22 March 2025
M
18 March 2025
Peter
17 March 2025

Eten was heerlijk. Bezorging te laat.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Hadar Magali
9 March 2025

Best in town

Marco
8 March 2025

Curry smaakvol, goed gekruid en goed warm, (garlic) nan helaas niet vers en taai/droog. Geen reactie op mailtje naar restaurant mbt feedback.

Elwe
27 February 2025

Erg lekker eten, menu met papadums en samosa's zijn aanrader

Ronnie van Halteren
24 February 2025

uitstekende smaken en lekker op hete temperatuur bezorgd, dik tevreden!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

H. M.
23 February 2025

Best place in town

Rafael
12 February 2025

Indian Palace is een absolute aanrader! Het eten is vers bereid en zit boordevol smaak. De kwaliteit proef je in elk gerecht. Daarnaast is de service buitengewoon vriendelijk en gastvrij, wat de hele ervaring compleet maakt. Wij komen hier zeker terug!

Z
11 February 2025

3 menu’s besteld, vers en heerlijk warm.

Joke Priester
9 February 2025

Het eten was hartstikke lekker alleen de afhaaltijd was 18 uur en het was pas tegen 18.45 uur klaar. Als het uitloopt is het fijn dat je daar even van op de hoogte gebracht wordt. Dat was nu niet het geval.

Diana
7 February 2025

Heerlijk eten, goed verpakt en lekker warm. We gaan zeker weer bestellen

Simone
3 February 2025

Heerlijk!!!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

N
2 February 2025

Eten was heel lekker en naar wens, helaas zijn ze wel de extra bestelde chutney vergeten en 3 keer de plain naan ontvangen inplaats van de 3 garlic naan.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Peet
2 February 2025

Het was weer uit de kunst!! Heerlijk gegeten én op de afgesproken tijd bezorgd.

Abdoel
2 February 2025

Het eten was heerlijk!

Reijnen
27 January 2025

Kwam 1 uur en 15 minuten te laat, na twee keer nabellen

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Kees
25 January 2025

Lekker pittig, heerlijke kruiden en ook nog goed warm ondanks dat ik half Tilburg heb afgereisd met afhalen!

Joost
22 January 2025

Loved it! Will definitely order and eat more at Tilburg's only Indian restaurant!

Ingrid Davison
20 January 2025

Wij hebben genoten van onze vegetarische maaltijd. Tot de volgende keer.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Hans Höhner
16 January 2025
Roos
5 January 2025

Ontzettend lekker gegeten! We hadden voor 17:15 als bezorgtijd gekozen. Precies om 17:15 werd er aangebeld. Eten was nog heerlijk warm. Mooie afsluiting van onze vakantie 😊!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Lydie
4 January 2025

Heerlijk gegeten,alleen jammer dat de overheerlijke gele rijst niet meer los bij te bestellen in bij andere gerechten!

A.smits
1 January 2025

Het was niet zoals we gewend zijn,. Het was ok maar zeker niet top zoals andere keren dat we besteld hebben!

Angelique Bruers
23 December 2024

Sinds lange tijd weer een keertje de heerlijke gerechten van Indian Palace besteld. Fijn dat je keuze opties hebt voor medium of large gerechten. Nog steeds van goede kwaliteit, alleen jammer dat we geen gele rijst konden bestellen. Maar goed daar smaakte de gerechten niet minder lekker om. Dus nog steeds TOP👍

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Denise
21 December 2024

Ik heb het idee dat de kwaliteit van het eten iets minder is dan gebruikelijk. Ook is er geen keuze in soorten rijst en dat is jammer.

Pim
8 December 2024

We kregen veel minder dan we gewend waren. Normaal hebben we ruim ruim en nu hadden wij beide nog honger. Ook was de ‘gele rijst’ niet meer te bestellen en die is juist super lekker. De smaak is (zoals altijd) super alleen honger hebben na een maaltijd van 20 euro de man vind ik best wel een ding, zeker als we meer gewend zijn..

Reaction from Indian Palace

Beste Pim, Hoogstwaarschijnlijk zit de verwarring in het nieuwe keuze menu. We bieden sinds begin oktober een extra keuze aan, ''medium curry's'', vanaf €9,25 tot max. €11,75. ''Large'''(vanaf €14,50 tot max. €20,-) zijn onze ouderwetse porties en prijzen. De prijzen hiervan zijn sinds maart 2024 niet omhoog gegaan. Mocht u nog vragen hebben, verneem ik graag uw reactie. Alvast bedankt en een prettige avond toegewenst. Grtz, Ramon Team Indian Palace Tilburg

S.
6 December 2024

Heerlijk glutenvrij gegeten.

Amer
3 December 2024

Heerlijk gegeten. Alles was lekker, vers voorbereid en smaakvol. Goed bezig, ga zo door!

Arny Fernandes
1 December 2024

Porties zijn te klein in verhouding met de prijs! Al een aantal keer aangegeven maar er word niets mee gedaan! Erg jammer

Annelies Boon
27 November 2024

Jammer dat jullie geen gele rijst meer hebben

Jacqueline Schilders
26 November 2024

Heerlijk gegeten!!!

Yulia
21 November 2024

We hebben heerlijk Lamb Palak en Chicken Tika Masalla gegeten! We zullen zeker nog een keer bestellen!

Emilie
18 November 2024

Altijd heel tevreden geweest met Indian palace, helaas zijn de prijzen flink omhoog gegaan en de porties een stuk kleiner. Waar je voorheen nog een losse bak rijst en losse bak curry kreeg wordt dit nu in een gedeelde bak gedaan. Het is dat ik een kortingscode had, maar zal niet snel opnieuw meer bestellen. Jammer!

Reaction from Indian Palace

Beste, Hoogstwaarschijnlijk zit de verwarring in het nieuwe keuze menu. We bieden sinds begin oktober een extra keuze aan, ''medium curry's''. ''Large'''zijn onze ouderwetse porties en prijzen. De prijzen hiervan zijn niet omhoog gegaan. Mocht u nog vragen hebben, verneem ik graag uw reactie. Alvast bedankt en een prettige avond toegewenst. Grtz, Ramon Team Indian Palace Tilburg