Avaliações de Indian Palace Tilburg
Avaliações recentes
Arnold Roosendaal
Ik had iets na 16u bevestiging van de bestelling ontvangen. Maar uiteindelijk is deze pas na 3 keer bellen, meer dan een uur te laat bezorgd. Er werd aan de telefoon gezegd dat de bezorger onderweg was. Dit was om 17.45u. Pas na 18.30 is er bezorgd, dus ik denk dat er nog niemand onderweg was. Mogelijk is de bestelling vergeten of zo, maar dan is het beter dat gewoon te zeggen met excuses, dan hoe het nu ging.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Julien
Heerlijk Indiaas eten, ik had chicken Korma, de kip was botermals, de saus was heerlijk kruidig. Kwaliteit is hier prima!
Benthe
Colinda
De beste kip korma van brabant
Ghizlan
De bestelling kwam 45 minuten te laat terwijl wij iftar hadden.
Dina
Altijd megaheerlijk eten! Ontzettend blij met de vegan opties. Groots korma fan ♥️
Annemarie
M
Peter
Eten was heerlijk. Bezorging te laat.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Peter
Normaal neem ik Chicken Korma (de €10 portie in December was altijd perfect). Nu een keer Biryani geprobeerd en deze was ronduit slecht. De kip had veel vette stukken. De rijst bevatte harde stukjes waar ik bijna mijn tanden op stuk beet. De helft weggegooid. Zeer slechte ervaring.
Stovers
3x papadums vergeten bij de bestelling te doen. In het lamsgerecht zat iets (leek een stuk vel) wat er niet in hoorde.
Hadar Magali
Best in town
Marco
Curry smaakvol, goed gekruid en goed warm, (garlic) nan helaas niet vers en taai/droog. Geen reactie op mailtje naar restaurant mbt feedback.
Margreet Steendijk
Mijn bestelling kwam 50 minuten te laat! Ook na telefonisch contact waar de bestelling bleef en gezegd werd : het is onderweg, duurde het nog bijna een half uur. De maaltijd zelf was uitstekend. Maar de papadums, die bij dit vegan menu horen, zaten er niet bij. Erg jammer. Dus het was niet echt een goede ervaring! Hartelijke groet, Margreet
Elwe
Erg lekker eten, menu met papadums en samosa's zijn aanrader
Sam
De kwaliteit van het gerecht is niet wat we gewend waren. Het was een tegenvaller.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Ronnie van Halteren
uitstekende smaken en lekker op hete temperatuur bezorgd, dik tevreden!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
H. M.
Best place in town
Roy Hendriks
Ik bestelde het taste menu met butter chicken en chicken masala, maar kreeg twee keer chicken masala
Rafael
Indian Palace is een absolute aanrader! Het eten is vers bereid en zit boordevol smaak. De kwaliteit proef je in elk gerecht. Daarnaast is de service buitengewoon vriendelijk en gastvrij, wat de hele ervaring compleet maakt. Wij komen hier zeker terug!
Z
3 menu’s besteld, vers en heerlijk warm.
Joke Priester
Het eten was hartstikke lekker alleen de afhaaltijd was 18 uur en het was pas tegen 18.45 uur klaar. Als het uitloopt is het fijn dat je daar even van op de hoogte gebracht wordt. Dat was nu niet het geval.
Diana
Heerlijk eten, goed verpakt en lekker warm. We gaan zeker weer bestellen
Simone
Heerlijk!!!!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
N
Eten was heel lekker en naar wens, helaas zijn ze wel de extra bestelde chutney vergeten en 3 keer de plain naan ontvangen inplaats van de 3 garlic naan.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Peet
Het was weer uit de kunst!! Heerlijk gegeten én op de afgesproken tijd bezorgd.
Abdoel
Het eten was heerlijk!
Reijnen
Kwam 1 uur en 15 minuten te laat, na twee keer nabellen
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Kees
Lekker pittig, heerlijke kruiden en ook nog goed warm ondanks dat ik half Tilburg heb afgereisd met afhalen!
Joost
Loved it! Will definitely order and eat more at Tilburg's only Indian restaurant!
Ingrid Davison
Wij hebben genoten van onze vegetarische maaltijd. Tot de volgende keer.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Hans Höhner
Roos
Ontzettend lekker gegeten! We hadden voor 17:15 als bezorgtijd gekozen. Precies om 17:15 werd er aangebeld. Eten was nog heerlijk warm. Mooie afsluiting van onze vakantie 😊!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Lydie
Heerlijk gegeten,alleen jammer dat de overheerlijke gele rijst niet meer los bij te bestellen in bij andere gerechten!
A.smits
Het was niet zoals we gewend zijn,. Het was ok maar zeker niet top zoals andere keren dat we besteld hebben!
Angelique Bruers
Sinds lange tijd weer een keertje de heerlijke gerechten van Indian Palace besteld. Fijn dat je keuze opties hebt voor medium of large gerechten. Nog steeds van goede kwaliteit, alleen jammer dat we geen gele rijst konden bestellen. Maar goed daar smaakte de gerechten niet minder lekker om. Dus nog steeds TOP👍
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Denise
Ik heb het idee dat de kwaliteit van het eten iets minder is dan gebruikelijk. Ook is er geen keuze in soorten rijst en dat is jammer.
Pim
We kregen veel minder dan we gewend waren. Normaal hebben we ruim ruim en nu hadden wij beide nog honger. Ook was de ‘gele rijst’ niet meer te bestellen en die is juist super lekker. De smaak is (zoals altijd) super alleen honger hebben na een maaltijd van 20 euro de man vind ik best wel een ding, zeker als we meer gewend zijn..
S.
Heerlijk glutenvrij gegeten.
Amer
Heerlijk gegeten. Alles was lekker, vers voorbereid en smaakvol. Goed bezig, ga zo door!
Arny Fernandes
Porties zijn te klein in verhouding met de prijs! Al een aantal keer aangegeven maar er word niets mee gedaan! Erg jammer
Annelies Boon
Jammer dat jullie geen gele rijst meer hebben
Jacqueline Schilders
Heerlijk gegeten!!!
Yulia
We hebben heerlijk Lamb Palak en Chicken Tika Masalla gegeten! We zullen zeker nog een keer bestellen!
Emilie
Altijd heel tevreden geweest met Indian palace, helaas zijn de prijzen flink omhoog gegaan en de porties een stuk kleiner. Waar je voorheen nog een losse bak rijst en losse bak curry kreeg wordt dit nu in een gedeelde bak gedaan. Het is dat ik een kortingscode had, maar zal niet snel opnieuw meer bestellen. Jammer!
Reacção a Indian Palace
Beste, Hoogstwaarschijnlijk zit de verwarring in het nieuwe keuze menu. We bieden sinds begin oktober een extra keuze aan, ''medium curry's''. ''Large'''zijn onze ouderwetse porties en prijzen. De prijzen hiervan zijn niet omhoog gegaan. Mocht u nog vragen hebben, verneem ik graag uw reactie. Alvast bedankt en een prettige avond toegewenst. Grtz, Ramon Team Indian Palace Tilburg
Robert
Eerst belden ze dat het later kwam, daarna dat alles wat we besteld hadden niet leverbaar was doordat alles op is. Uiteindelijk dus ergens anders eten gehaald. Erg jammer. Andere keren was het erg goed
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Elske
Simone
Erg lekker, ruime porties. De bezorger was vriendelijk en alles was goed verpakt
Peter
Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs … goed bereid en geproportioneerd
Dorine
We waren erg verbaasd door de kleine porties, die waren altijd veel groter. Jammer!
Celine
Heerlijke gerechten! Fijne nieuwe porties
Roy
Lekker gegeten en netjes op tijd bezorgd, helaas waren ze bestelde sauzen vergeten.
Lekker avondje Indiaas! Ik kom zeker nog eens terug
Frans Van de Ven
Heerlijk eten
Charlotte
Snel bezorgd en superlekker
Marcia
Het eten was zeer smaakvol maar niet echt flinke opties en niet goed warm
Anoniem
Positief: De medium curry is als een happy meal, maar dan een waar je echt happy van wordt. Erg lekker en precies goed voor kleine eters. Wat wel opviel: de butter chicken bevatte deze keer geen rozijnen. Negatief: de nieuwe receptuur van de samosa bevalt me niet, voorheen waren ze lekkerder. De naan was deze keer nogal vettig, alsof ze het gefrituurd hadden of zo. Normaliter is deze wel altijd lekker.
Jordi
Biryani en chicken palak besteld met daarbij samosas. De palak bracht mij helemaal terug naar de recente reis naar India, wat was dat een goed gerecht! Heel erg lekker. De biryani was prima en de samosa ietsje droog maar prima te doen. Enige puntje van kritiek is misschien de prijs. Ik kom terug als klant, maar niet regelmatig vanwege de prijs.
R. Tuerlings
Vrij prijzig (zelfs met korting), maar wel erg lekker eten.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Sudesh
Esther
Ik heb de prawn korma besteld, maar deze smaakte beduidend minder lekker als anders. Ook zat er geen amandelschaafsel bij. Ik hoop dat jullie het recept weer aanpassen naar voorheen, die was veel lekkerder.
Reacção a Indian Palace
Beste Esther, Wij hadden de afgelopen 3 weken inderdaad nieuwe recepturen uitgetest, vandaar dat de prawn korma iets anders smaakte als voorheen. Soms probeer je iets nieuws, maar pakt het anders uit dan verwacht... De oude recepten bleken bij de meeste klanten toch meer in de smaak te vallen. Vandaar kiezen wij er dan ook voor, om terug te gaan naar onze oude recepten. Dit geldt vanaf vandaag ! De amandelschijfjes zitten er niet meer bij, maar voor de rest smaakt alles weer als vanouds! Ook ontvangt u 15% korting op uw gehele order: ''COMEBACK15'' (geldig t/m 01-10-2024). Ons excuus voor het ongemak en graag tot snel! Mvg, Ramon Team Indian Palace Tilburg
Linda
Een lekker nieuw gerecht geprobeerd, chicken palak. Ik vind het wel erg jammer dat de kindermenu’s verdwenen zijn. Vond dat wel lekker omdat ik maar alleen ben, er hadden mij wel meer van die kleinere combi menu’s op de kaart mogen komen.
Laetitia
Heerlijke vegetarische gerechten en snel bezorgd!
Jean-Paul
Zoals altijd....heerlijkkkk.
Fred van Boesschoten
Prince
Op tijd bezorgd., en het was lekker😋👍
Judith
Heerlijk gegeten!
Anna
Het eten was pri.a qua smaak! We kregen een telefoontje dat het 15 minuten later zou worden, maar het werd nog later. Beetje jammer.
Carmen
Wat is er aan de hand? Het eten was anders, minder hoeveelheid, minder qua smaak? Is de kok weg? Zijn jullie overgenomen?
Melissa Molenschot
Snelle bezorging, maar de tiki masala smaakte niet zo lekker als ik gewend ben. Ook zat er geen ananas in terwijl dat voorheen wel altijd was.
Robert Wiersma
Wij waren in het begin erg enthousiast over jullie. Vriendelijk, superlekker eten en goede portionering. Het eten was de prijs zeer waard. Helaas is het de laatste twee keer wat tegen gevallen. De smaak is goed, maar er zat in de lamscurry nog geen 50 gram vlees. De groentecurry waren de erwtjes nog te herkennen. Dan heb ik het nog niet eens over de bezorging die in eerste instantie incompleet was; dat werd snel opgelost overigens. Maar voor de prijs van € 60,- vond ik dit niet goed en zullen we niet meer bestellen
Debby
Erg lekker . Voor mij mag er ook een keuze bijkomen van geen rijst naast de witte en gele rijst. Soms heb ik te veel rijst bij de verschillende gerechten.
Arny Fernandes
Van de twee vlees gerechten kip en lam, elk bakje maar 4 stukjes vlees! Dit is beneden maat! Prijs is na mijn mening te hoog voor de portie. Ik ben niet tevreden sorry!
Frank
Marijke
Sneller dan verwacht geleverd (op een zondag) en lekker zoals altijd.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Anton Jacobs
Deze keer was de samenstelling van de curry,s niet wat we gewend 3. M.n de Palak was waterig en bevatte maar 1 stukje kip. Ook de Lorma was waterig.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Roos Pompe
Heerlijk eten, lekker gekruid en vers. Keurig op tijd bezorgd en goed warm.
Noortje Bijvelt
E
Nog nooit teleurgesteld door Indian Palace… altijd heerlijk…
Shakyra
Heel lekker eten, altijd warm bezorgd en een goede hoeveelheid eten. Van kip, lam of garnalen alles is lekker en de smaak is consistent. Bedankt!☺️
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Peter Adriaansen
Wordt elke paar weken duurder. Nu €25 betaald waar het een jaar geleden €16 was voor de kip korma
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
EG
Cillessen
Altijd lekker en voor zover ik kan beoordelen: de echte authentieke smaak van Indiaas eten. Ik vind zelf de nasi niet lekker (ik hou meer van Indonesische nasi), maar mijn man vindt die juist heerlijk!. Alle andere gerechten zijn keer op keer een genot om te mogen eten. De bezorging is ook altijd stipt en de bestelling klopt altijd.
Jacqueline
Zoals altijd heerlijk eten en ook nog sneller bezorgd dan aangegeven. Ik blijf fan!
Annelies Boon
Heerlijk
Suzanne Bollen
Beetje spicy en verder niet veel aan. Te weinig kruiden en vlakke smaak.
Eefje
Zoals altijd, heerlijk! Dankjewel🤩
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Elwe
Heerlijk eten, goede kwaliteit, precies pittig genoeg
Marie Schrijver
Was zoals altijd heerlijk!
Robert
Het was weer super
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
N. P
Heerlijk eten, nog goed warm. De samosa's waren voortreffelijk.
V
Carmen Dominguez
Heerlijk gegeten! Kip korma en lams vindaloo... perfect
Eric van Veen
Victoria
D
Leonard Blom
Erg lekker eten, niet goedkoop maar topkwaliteit. Graag snel weer.
Jasper
Helaas deze keer minder lamsvlees en meer saus. Desondanks was de smaak weer erg smaakvol.
Heerlijk!!
Janine
Het eten smaakt ‘als gebruikelijk’ heerlijk. De bestelling was alleen in een te kleine tas gedaan, waardoor de papadums totaal verkruimeld waren. Te jammer.
Reacção a Indian Palace
Beste Pim, Hoogstwaarschijnlijk zit de verwarring in het nieuwe keuze menu. We bieden sinds begin oktober een extra keuze aan, ''medium curry's'', vanaf €9,25 tot max. €11,75. ''Large'''(vanaf €14,50 tot max. €20,-) zijn onze ouderwetse porties en prijzen. De prijzen hiervan zijn sinds maart 2024 niet omhoog gegaan. Mocht u nog vragen hebben, verneem ik graag uw reactie. Alvast bedankt en een prettige avond toegewenst. Grtz, Ramon Team Indian Palace Tilburg